Tuesday, 23 October 2012

Panoramic View of Ba River, Fij Islands - Inland

Pemandangan sungai dari sebelah daratan. Dimana lebih kepada arah matahari jatuh.

Gunung ganang yang rendah menjadi pasak2 alam

Sungai yang luas..

Pandangan seberang sungai lebih dekat..

Lebih dekat

                                                                      Mendamaikan



Pandangan yang lebih jauh pada view yang sama

Sungai yang tenang tak berbuaya...

Kena tinggalkan bridge nie...bos dah hon2.. takleh illegal parking lama2,



>>>> ada lagi tuh sikit lagi... nanti ada masa cerita lagilah, inshaallah.

13 comments:

  1. gunung-ganang & sungai tu yg bagi pemandangan lagi menarik serta luarbiasa cantiknya...sungai pun bersih je nampak

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang gunung ganang serta snungai kombinasi yangg menarik kan...sy suka sgt view mcm nie..

      Delete
  2. cantikkkkkk.....nak g Fiji..hihi.suke combination ada pokok,air..awan..gunung...nice~
    #header pon dh lg cantik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh..meh sini...dok umah akak..hehehe..header yg original yg gambar milik akak sendiri..baru puas ati..

      Delete
  3. assalamualaikum.. selamat pagi org fiji...
    wahhhhh... sejuk mata memandang pemandangan di fiji ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsalam mak boyot...

      mmg sejuk wpun cuaca panas..heheh

      Delete
  4. Cantiknya.... Langit tu mendung nak ujan ke? Sungai dia tenang macam tasik ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru jer lps ujan lyd... sungai tuh mmg mcm tuh..sbb sg yg besar kan ..tenang lah sikit..

      Delete
  5. salam. sihatlah org Fiji dengan udara bersih dan suasana hijau menawan. apa lagi bila makan sayuran sendiri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam mak aji..sbb itlah westerners diorang suka dok fiji nie...lebih sehat...lgpun depa tak guna sgt aircon ngan kipas cam kite..so idup releks2 jer lah kan..

      Delete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads