Saturday, 20 October 2012

Aksi-Aksi Penghuni Kebun Yang Baru

Tidak tahu dari mana datangnya, tiba-tiba ada di recycled area kebun, menghuni. Anak dah besar rupanya, namun tak lah liar sangat, datang dekat pun tak lari. Lihatlah mereka ini seronok bergurau senda.











Seronok melihat kedua2 ini bergurau senda tanpa henti-henti.

Peminat kucing no. 1



18 comments:

  1. kucing tu puan belake, nampak mok mok(gemok) hu hu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah hidayah..kucing tuh dtg tiba2 tinggal kat kebun lak... makanan byk kat kebun, nasi pun ade yg tak habis kami letak kat luar utk burung, meoww atau katak dtg makan..sebab tu gemok2..heheh

      Delete
  2. Kiutnya, dahlah suka kucing sangat-sangat.
    Thanks for the email.
    Nanti Diana balas. Minggu ni setiap hari pergi sekolah even weekends. Jadi busy sikit.
    Tengok perkembangan posting anak burung pun seronok menarik sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..kucing nie aidan yg nampak dulu..dia pergi poke kat tmpt simpan kayu2 yg kucing duduk tuh nak sruh meoww kluar..dah besar & gemuk camni cute kan..

      ok..no worry, takper lambat2 pun.. i know u busy..janji cukup ms utk school, abby & hubby pun ok lah kan diana..:)

      Delete
  3. Kucing-kucing yang sangat comel, rupa macam kucing saya bernama Yinkey Pet dan Chunkey. Semoga berkat rezeki Ummu Aidan sekeluarga memberi makan kepada kucing-kucing ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing mcm nie orgn kelantan panggil kucing keyrong..heheh... bulu color mcm nie bg saya tak cantik sgt..lebih kpd kucing liar..malah bulu siponkey lagi cantek kan...dl kat sini pernah jumpa kucing yg mmg mcm leopard..tp dah takder dah..

      alaa mama, sisa makanan drp kita hantar kat lori sampah elok letak kat luar umah..asingkan dgn sampah yg utk compost.. sbb kalau pikir2 tak sampai hati nak buang lebihan makanan yg kita makan bersama sampah2 yg lg jijik kan..

      Delete
  4. Replies
    1. gambar mak kucing tak suka?...hehehe

      Delete
  5. suka kucing jugak. tapi tak boleh bela. takut tak terjaga. tambah pulak duduk kat taman ni nak kena jaga perasaan jiran-jiran. tapi dulu ada 2 ekor anak kucing singgah kat rumah tak tau datang dari mana. bagi makan sebab kesian. lepas tu hilang macam tu jer. ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin tuh kucing yg jalanan kot...sekejap ade sekejap ilang..heheh..kalau dok rumah bwh senang sket kot yer nak bela...

      Delete
  6. ha...ni dia entry yer...alololorrrr..tomey yer..kecik2x gitu best men..kuku tak tajam mane..badan pon kecik comel je....lame tak men ank kucing :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...suka bila tgk diorang bersama..actually hari nie nampak satu lagi yg color putih lak..3 ekor rupanyer...meh akak hantar sekot nak mesia meh...

      Delete
  7. hensem & cute ah little man tu..nampaknya si meow meow tu pun suka aidan

    ReplyDelete
    Replies
    1. those meow gone away already..better la since aidan was very zalim to them..heheh

      Delete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads