Saturday, 29 September 2012

Photo of the Day - Adventurous Woman


9 comments:

  1. mak aiii....nasib baik pakai seluar.

    ReplyDelete
  2. Ayo yo mau cepat pigi pasar ka?

    ReplyDelete
  3. Untuk semua - Gambar nie sebenarnya terjumpa disst web yg dah lupa namanya. terasa mcm menarik pulak. Actually ini adalah dkt india, diorang mmg biasa ganas2 mcm tuh yg dok atas atap bas tuh biasa kan..yg foto nie mmg beranilah pompuan nie..

    ReplyDelete
  4. heheheh. nekad betul makcik tu. takut lambat balik nak masak lunch kot >__<

    ReplyDelete
  5. memang adventurous sgt sgt! & tak takut mati kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. pls olive don't ever think to do like this..i don't want to see another photo with malaysian chinese woman there..heheh

      Delete
  6. macam mana mak cik ni nak turun nnti?lompat ke apa?>

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads