Monday, 17 June 2013

Update#3DBF - Broccoli/ Brokoli

Batch#1- 4 months old (+/-)

 Batch #2 - 3months old (+/-)

Entri nie hanyalah sebagai rekod tukang kebun jer..for future reference..

p/s - Sapa susah2 komen, kena denda cuci pinggan..:)


16 comments:

  1. nak komen jugak, kita jelez tgk awak tanam brokoli...hehehe, sbb kita suka makan brokoli

    ReplyDelete
  2. salam ummu..hahaha bestnya...

    ReplyDelete
  3. salam Ummu...
    subur je tgk brokoli ni..
    boleh je nak tolong basuh pinggan..haha:)

    ReplyDelete
  4. Kena cuci pinggan tu sbb dpt mkn nasik kat ummu la kan.. Bestnya.

    ReplyDelete
  5. Cuci pinggan ada upah tak? ohh lagu ni ek pokok brokkoli. Ingat terus berbunga. Adoiiii mmg zero knowledge saya pasal tumbesaran tumbuhan.

    ReplyDelete
  6. Saya ada cadangan, biarkan brokoli ini berbunga dan berbiji benih yang banyak, lepas itu boleh buat broccoli sprouts...lagi berkhasiat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus jgk cadangan dr. nie..tp kurang pasti camaner hasilnya nanti..kena tgk boleh berjaya tak percubaan nie..:)

      Delete
  7. nak tengok juga camna brokoli tumbuh,,hehehe....cuci pinggan kat rumah sendiri ya ummu?

    ReplyDelete
  8. cuci pinggan pun takpelah.. janji dapat rasa brokoli tu.. ;)

    ReplyDelete
  9. Brokoli? ni mmg pelik ...tak sabar nak tunggu jadi yg mcm kita makan tu?

    ReplyDelete
  10. Salam Ummuaidan,

    Ramainya yang sanggup cuci pinggan! Nak komen jugak, cantiknya pokok brokoli!!

    ReplyDelete
  11. tak pernah tgk pokoknya..biasa beli kat pasaraya ja..

    ReplyDelete
  12. segarnya...k imi suka mkn brokoli..tp kt sni mahal :((

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads