Sunday, 16 June 2013

Update#4DBF - Kobis

Entry untuk rekod tukang kebun sahaja..

Batch#1 - Ready dan dalam proses menuai...

Batch#2 -4 months old...maturing, will be ready dalam masa sebulan..inshaallah 

Batch no#3- 3 months old.. baru nak mula membentuk...


Batch#4 - 1 bulan setengah..growing good..alhamdulillah

P/S : Please jangan susah-susah komen, ok...tq very much

13 comments:

  1. Ok..ok saya tak komen..hehe.. Tgk je ni..

    ReplyDelete
  2. salam ummu..alhamdulilah kalau ada rezeki tak lama lagi dapatlah hasilnya...mudah2an tiada siapa yang mengganggu...

    ReplyDelete
  3. Tak tak... sambil geleng pale, mak nani pun tak komen... ;-p

    ReplyDelete
  4. Ok..nak komen gak...hahahah..tanam byk2..habis ka mkn ni sis

    ReplyDelete
  5. Wah suci tak kena noda kobis tu.
    Banyak macam kat kebun Cameron Highland.

    ReplyDelete
  6. tak kira...nak komen jugak ^_^

    ReplyDelete
  7. Senang nk belek nanti yeh UA...kalau ada rekod ni hehe

    ReplyDelete
  8. setting gapo demo wat ngan gambar lagu tu ?

    ReplyDelete
  9. nak menaip jugak ni..mcm mana?? hehe:)

    ReplyDelete
  10. alhamdulillahhh..seronok tgk progressnyakan?:)

    ReplyDelete
  11. tgk pic rasa hati berbunga2 lah pulak hehehe

    ReplyDelete
  12. Rajin betul korang nak menempel yer...heheh

    anyway thanks a lot for the comments..

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads