Thursday, 27 June 2013

Segar Dari 'Ladang' & .....



Hasil dari garden di pagi Khamis yang indah...2 biji kobis yang kecil, 2 biji terung yang selamat daripada che burung..ulam raja, tomato dan cili burung...cukuplah kan untuk 3 atau 4 kali masakan.

Tuan rumah kurang mood hendak berblog plak..ehehe..hendak berehat dan membuat perkara2 yang perlu inshaallah. So kalau ade any entry lepas nie adalah auto publish..mintak maaf jugak kiranya tak dapat berblogwalking ataupun membalas komen. Inshaallah kami akan khabarkan berita gembira yang ditunggu-tunggu bila sampai masanya nanti. See ya!

26 comments:

  1. Assalam.. dah tuai kobis tu... tunjuklah proses menuai kobis tu sampai dapat jantungnya tu.. jaki betul akak ni kan.. itu pun nak tengok he he..

    ReplyDelete
  2. Bagusnya makan tanaman sendiri. Fresh semuanya

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, segar dan sihat :)
    wah, macam dah tak lama tu... semoga Allah permudahkan proses bersalin nanti, Insya Allah...

    ReplyDelete
  4. Akak doakan semuanya selamat. Insyaallah...

    ReplyDelete
  5. best3.... semoga saat yg di tunggu2 tu tibe

    ReplyDelete
  6. berkhasiat dan tiada racun...segar dari ladang..suke..

    ReplyDelete
  7. salam ummu...rehatlah dengan sebaik mungkin...tenangkan diri dan minda...

    ReplyDelete
  8. wow!! mcm2 kaler tuaian... buat mengubat hati yang resah dan x keruan menunggu hehe

    ReplyDelete
  9. salam khamis UA

    Saya doakan yang baik2 untuk UA semoga allah permudahkan segalanya...

    P/S terung tu kalau buat sambal totok jawa mak aiii..!! sedapnya...

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum makyong..
    tak per.. auto publish pun tak kesah.. makyong take a rest ye.. nanti apa2 kalau kawan fiyya dah kuar.. bagi tau la... :)
    banyak hasil tuaian tu... geram juga tengok cili burung tu... :) sure pedassss punya kan..

    ReplyDelete
  11. senangnya petik2 je kan..

    tgok sayur pun dah lapar..belum di masak lg tu..

    ReplyDelete
  12. salam UA, syukur dpt mkn sayur segar tanaman sendiri...ok ummu moga semua bejalan lancar dan selamat...tk cr

    ReplyDelete
  13. oooo tak de mood nk berbw ...ingatkan dah 'terberann.....' hehe

    ReplyDelete
  14. segar2 kan sayur dr kebun sendiri ni...lame tak g kebun ayah....

    ReplyDelete
  15. Ok akan ditunggu berita yang gembira itu.... (^_^)

    ReplyDelete
  16. Selamat menjamu selera dan selamat berehat. Jaga diri k..

    ReplyDelete
  17. take care...kami tunggu berita gembira

    ReplyDelete
  18. semua sayuran tu ai suka.. ;)

    ReplyDelete
  19. semoga selamat semuanya :)

    ReplyDelete
  20. Assalam.
    Walau cili, burung punya; ulam, raja punya; tapi, kedua-duanya + yang lain-lain tu, ummuaidan yang miliki dan bakal nikmati!

    Pak Temuk doakan orang baru datang dengan selamat dan hadirkan lebih kegembiraan dan kebahagiaan kepada keluarga. Have a good rest and take care!

    ReplyDelete
  21. ya allahh.. rajinnya ini lah upahnya kan.. fresh dari ladang sendiri.. tak de nya beracun bagai kann.

    ReplyDelete
  22. ada ulam raja la... :) akak nk ke mana la tu...mcm menarik jer :) apa pon moga semua yer selamat ye kak :)

    ReplyDelete
  23. Yayy dah dapat merasa kobis tu yer.

    Takper la UA, kami faham, mmg patut u berehat2 pun sekarang ni. Waiting for the good news ;)

    ReplyDelete
  24. Aidan nok buleh adik doh ko? moga semuanya selamat ye kak! :)

    ReplyDelete
  25. ulam raja yg mnggoda,ejeheh!!:))

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads