Saturday, 22 June 2013

Update#3DAF - Tomato

 Batch#1 - More than 3 months old - dah mula menuai hasil alhamdulillah.

 Batch#2- transferred from compost, +/- 2 months old 

Batch#3 - 1 week after transplanted 

Entry sebagai rekod tukang kebun untuk future reference...

p/s - tak payah susah2 komenyer rakan2..:)

7 comments:

  1. nak komen jugak hehe...
    akak suka tomato ceri,..makan dgn mayo..

    ReplyDelete
  2. best tnm tomato, bila buah dia bergayut tak sabr nk petik.. :)

    ReplyDelete
  3. Sejuk mata tengok ... usaha sungguh -sungguh Mak Yong ni... take care ya UA...

    ReplyDelete
  4. Kadang-kadang tak de tomato teringin nak makan...tp bila dah ada, sampai busuk kat fridge tu UA...

    ReplyDelete
  5. tomato ni fevret saya.. suka makan mentah atau yang dimasak.. kalau tak ada lauk ada tomato pun jalan...

    terima kasih UA, sebab blog nilah saya banyak tau pasal pokok2 dan tumbuhan... Insyallah pindah rumah nanti saya nak bercucuk tanam ( macam angan2 mat jenin pun ada he..he..)

    ReplyDelete
  6. nak komen jgk :P...tomato dlm tomyam ..sedap :))

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads