Friday, 28 December 2012

A Mountain with Thumb..



Tengok betul-betul...Agak-agak korang apa nama gunung nie....?

18 comments:

  1. gunung jambul... or gunung benjol.. betul tak betul tak?

    ReplyDelete
  2. hah'ah Ummu.. ada jambul kan? hihi.. unik gunung ni..kuasa Allah..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Jassnani & Atie
      hehehe..nama dia Joske's thumb..sempena nama orng yg discover tu

      Delete
  3. Kebesaran Allah.cantik ukirannya..macam muka org.tengah baring terlentang, tapi hidungnya mancung sangatkan..hehehe.

    ReplyDelete
  4. setuju dengan puteri purnama "hidung nyer mancung sangat"

    ReplyDelete
    Replies
    1. @puteri purnama & melor
      -tajam sangat hidungnya tuh, hehehe...nama dia Joske's thumb

      Delete
  5. As-salam.
    Pak Temuk teringat pernah terbaca mengenai Nipple Mountain di Colorado. Yang ummuaidan paparkan, rasanya, lagilah lebih tepat dipanggil demikian. Cuma, kalau kecil, mungkin boleh dipanggil Nipple Hill, hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkumsalam paktemuk..
      heheh..nampak mcm tuh kan..tapi kalau lebih dekat tak sangat kot..heheh..
      kalau tak sini taraf gunun tu paktemuk wpun rendah ..nama dia Joske's thumb..

      Delete
  6. pelik gunung ni..tak penah tgk lagi

    ReplyDelete
  7. Nor,
    kawe tok napok.pong seghupo oghe tido. kawe sependapat nga pok temuk tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..mesti pikir gitu dok..nie Joske's thumb

      Delete
  8. betulla mak, matcham nipple je bentuk gunung tuu, kat fiji keeer? ehhHHHe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheeh...wak niee....joske's thumb tuh wak..kat fiji lah

      Delete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads