Sunday, 29 December 2013

Bunga Cantik, Ulamnya Sedap...

Bagi chance kat gambar tuk berceritalah plak dihujung minggu nie..







Pokok apa yer  rasa korang?

20 comments:

  1. Cantik...sejuk hati tgok bunga...

    ReplyDelete
  2. Salam ummu..tak dapek den nk teka..haha. .failed sungguh...;)

    ReplyDelete
  3. salam UA, bunga2 yg last tu mmg cukup indah....kena tnm byk2 baru dpt koleksi bunga mcm ni....mmg lawa!!! ulam ni betul2 exclusive kan ummu...kena angkat sembah bagai... sebelum cicah sambal belacan...hehehe

    ReplyDelete
  4. bunganya cantik,sedapnya ulam raha..

    ReplyDelete
  5. Pagi dingin yang mendamaikan bersama bungaan cantik menawan....

    ReplyDelete
  6. Kalau dah byk bunga mcm tu maknanya dah tak ada pucuk utk buat ulam la tu kan?

    ReplyDelete
  7. cantik gambar close up ulam raja :)

    ReplyDelete
  8. Mestilah ulam raja...uihh...bermaharaja lela pokok ulam raja akak..macam pokok besau dah...silap hari bulan boleh sebwsar rumpun lengkuas

    ReplyDelete
  9. kak apa status barang yg saya anto tu dah dpt ke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. so far blom ade ape lg suzi..ade check yg tracking code tak..?

      Delete
  10. Cosmos ulam raja...cantik dipandang, sedap dimakan...:)

    ReplyDelete
  11. Ulam raja ni kalau dah tumbuh cepat pulak merebaknya ummu...

    ReplyDelete
  12. Ulam raja tengok daunnya tu... boleh explain apa yg sedap sangat tu UA hehe...

    ReplyDelete
  13. Salam Ummuaidan,

    Ulam raja, feveret Mak Aji!

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads