Wednesday, 11 December 2013

[Wordless Wednesday] Sidagu Belah

Masa muda-muda mak mereka nie suka sangat tengok orang dagu belah
Bukan bermaksud gelenyerlah...hehe cuma suka tengok jerr..
Teringat doktor pompuan yang merawat siabang masa admitted kat spital
masa kecik2 dulu berdagu belah..

Sekarang sidemuk nie kecik2 lagi dah obvious belahnya..


Susah jugak nak amek gambar yg menampakkan dagu ngan duduk tak diammnya..

Siabang pun ade jugak
Semakin besar semakin ketara 

Ala2 hero hindustan..heheh

Kata abang bila sikat rambut camni macam mummy..heheh

Siemak dan keturunan memang taklah yang berdagu belah
Kata siayah dia pun ada jugak belah sikit...
Namun siemak tak pernah tengok..
Sebab terlindung ngan jambang janggutnya..


disclaimer - entri nie tidak bermaksud nak tunjukkan mrk nie comel sebab tak comeyy, hehe

18 comments:

  1. Comey jer mereka...bdak2 kan....suci bersih...., dagu lekuk gitu...lgi la comey....:-)

    ReplyDelete
  2. Budak-budak Ummu, semua pun comel........tambah2 lagi ada dagu lekuk camtu..:D

    ReplyDelete
  3. Ummu kenal tak pelakon hindustan Dimple. Kakak kalau org dagu belah macam ini panggil dimple sebab cantikkan. Biasa org hindustan berdagu cantik macam ini.

    Tunggulah mereka besar tak menang tangan ummu kena menasihat dan mengawasi selalu dek kerana hensem dan cantik tu hihi....

    ReplyDelete
  4. Assalam Ummu... ha'ah lah mmg nampak dagu belah dua buadak comel ni..cute tau..teringat kt mak sy, beliau suka sgt tgk org yg dagu belah ni...cantik katanya..:)

    ReplyDelete
  5. hehe..dagu berlekuk,lesung pipit..semua tu cantik dipandang sbb bkn semua org dikurniakan keadaan mcm tu

    ReplyDelete
  6. Bertuahlah kita bila dianugerahkan Allah dgn anak2 berwajah comel dan berbudi comel.
    Anak kedua saya (lelaki) juga dagu berbelah, tapi sekarang dah tak nampak belahnya sebab dilindungi janggut nipis, hehehe....

    ReplyDelete
  7. hahaha..teringat saya zaman sekolah asrama dulu...ada kawan2 yang nak " berdagu belah" ni...selalu leret duit syiling yang dah dipanaskan..leret kat dagu!

    ReplyDelete
  8. Skrg ni org siap belah2 lgi dagu.....merepek...
    ini bru ori...aala2 hindi gitu...comel

    ReplyDelete
  9. hahahha dh mcm siti nurhaliza lak kak berdagu belah gitu.... si abg gambar last tuh nampak mcm perempuan lak kalu bt rambut gitu kak

    ReplyDelete
  10. hello aidan encem & baby yg comel! dua2 versi bollywood ni...

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum... Baru asa chance nak bw sini.... Hari ni public holiday kat selangor.. Pepagi tadi kuar bekfes kat kedai kampung yg menghala kat dengkil tu.. Tak jauh sebenarnya dari putra perdana.. Kedai kampung tu yg bestnyer makanannya tak kira time.. Pepagi dah laksa. Mee kari.. Bihun sup ayam kg.. Yg penting situ murah sket lah rege nyer..
    Seronok dok umah hari ni... Leh dok ngan anak2 golek2 sama..... Hihihihihi
    Bertambah comel dakdemuk tu... Abgnya lak mmg cam hero industan.. Hihihi lawa2..

    ReplyDelete
  12. salam ummu..haha minat sidagu belah ye..akak pulak cukup minat yang ada lesung pipit..hehe

    ReplyDelete
  13. Syukur kepada Allah anak2 ini membesar dengan sihat dan selamat.Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  14. teringat zaman sekolah dulu, siap ada yg buat dagu belah guna duit syiling… hihihi, bdk2 ni tak perlu dah nak buat sendiri :)

    ReplyDelete
  15. comel lote arissa..ada mix2 napok..
    abe aidan pon memang cam hero hindustan la ummu..besar nanti mesti ramai terpikat ni..gambar dah ala2 zaman black n white..

    ReplyDelete
  16. confirm la ummuaidan suka tgk wajah saya... sebab saya dagu terbelah... *kelip2 mata mintak puji*...

    mcm siti nurhaliza pun dagu terbelah. dulu saya ingat lagi masa skolah menengah, kawan2 skolah yg pompuan2 jenis yang suka merepek tu suka sgt pegi bakar duit syiling, pastu dia letak kat dagu then akan tinggi parut, pastu bila parut luka tu baik akan nampak mcm dgau terbelah. boleh gitu?

    ReplyDelete
  17. comel dan indah anugerah dariNYA.. ;)

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads