Saturday, 5 April 2014

Untuk Mereka Yang Rajin Komen

Terima kasih atas rakan2 blogger yang rajin mengomen diblog ini tiap kali kalu publish sesuatu entri...aku sedar banyak diantara rakan2 yang menjadi pengomen tegar dblog nie daripada blogger yang mungkin baru follow blog aku nie atau silent reader sebelum nie.

Namun begitu kerana aku tidak mempunyai masa yang cukup tuk berblogwalking especially tak dapatlah aku balas balik jejak korang dan berkenal2 dengan lebih mesra gitu...

Bukan aku sombong tapi kalau korang dah biasa follow blog aku nie pasti akan paham ..inshaallah....rakan2 yang dah lama aku cuba gak tuk folo bila ade kesempatan agar silaturrahim tak putus gitu sahaja..

Kerana itu jugak ade rasa bersalah dan tak sedap hati kerana tidak dapat nak berkomunikasi 2 hala...aku taknak sekadar balas jejak korang baca entri bagai robot jer dan tinggalkan komen yang macam melepas batuk ditangga sahaja..

Oleh itu for the time being, aku hanya mampu tuk offer korang link dalam blog aku nie manalah tau kot2 ade yg nak berkenalan ngan blog korang pulak kan..hehe..inshaallah..kalau ade kesempatan suatu hari nanti akan kejejak juga...inshaallah...

Aku dah buatkan satu bloglist baru BLOGLIST2 tuk mereka2 itu..nanti aku cuba tambah lagi mana2 yang patut..sapa yang tertinggal atau nak masuk list tuh bolehlah inform yer..:) (& ade mslh teknikal sket , bila tambah list ia tak update, kalau tgk ade sikit jer tuh wpun aku dah cuba bbrp kali add more namun gitu jugak yg keluar, nanti aku cuba lagi..)

Harap2 korang jangan marah bila tak dibalas jejak & anggap aku sombong yer..:)

20 comments:

  1. Jejak jumpa kat PJ, Selangor ek.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. mana ada sombong..paham sangat la kak nor..
    zee pon kalo dok umah memang takde nak buka blog doh..cbuk
    sebab tu kalo ada entri ari sabtu ahad or masa zee bercuti, zee tak tinggal komen..hahahaha..cuti sepenuhnya..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum ummu...betul tu ...:)

    ReplyDelete
  4. salam kak

    rasanya saya bukan pengomen tegar hiks hiks tapi tak kisah pon kalau x berkunjung balas. life is about choices. nak atau tak. yes or no.

    as for me, saya NAK baca blog akak and NO, sy tak kisah pon bab balas berbalas komen ni ha.. :)

    ReplyDelete
  5. salam ummu, takde makna sombong lah...untuk diri sy lah memang suka melilau baca2..dan tinggalkan komen..ni ada kat servis center servis kereta..ada la masa nak melilau sana sini...tak kesah pun kalau tak wat kunjung balas..:D

    ReplyDelete
  6. salam ummu, takde makna nya sombong lah...tak kesah pun kalau tak dikunjung balas...untuk sy lah kalau ada masa memang sy melilau sana sini..mcm sekarang ni..nampak ada peluang kat servis center ni...apa lagi click-click lah

    ReplyDelete
  7. ha ah la... sombong betul awak ni, kita jangan kawan dia :p
    The AA buat apa? Bagi Arissa balas jejak semua, mesti ligat dia menaip.

    ReplyDelete
  8. Tak kisahlah Ummu....sangat faham dengan kesibukan umi yg ada anak kecik ni..... :D
    Ambil masa ummu dulu buat keja yg penting, nanti dah ada masa terluang barulah berkunjung balas gitu.... :)

    ReplyDelete
  9. Akak pun bila ada masa terluang akak Cuba BW Dan komen.. tak kisah kalau blogger tak jejak balas balik.. ;)

    ReplyDelete
  10. Akak hari2 jln sini cuma tak sempat komen je.. pc kt opis tak leh komen.. leh view je.. guna gon ni asik laro dari radarje

    ReplyDelete
  11. Ha..ha.. tb2 tgok blog ref kat blog ni..rupanya masuk list..
    Tq2..

    ReplyDelete
  12. takpe..tak kisah, nak bersilahturahim secara jujur tak perlukan balasan.

    ReplyDelete
  13. hehehe......x balas pun still boleh faham situasi AAA. janji ada entry baru dari AAA boleh la kami tau updated nun jauh di fiji....... :P

    ReplyDelete
  14. sy masuk list jugak...terima kasih kak..

    ReplyDelete
  15. sangat2 paham dgn situasi Ummu... erm! sy ni dh start malas dah ni...aduii tak tau nak buat mcm mana...haha..
    apa pun thanks Ummu..tetap sudi menjenguk ku bila ada N3 baru...:)

    ReplyDelete
  16. Klu pasal blogwalking ni ayut pon rasa byk hutang ni..hahaha

    ReplyDelete
  17. ok, blog saye di bloglist 1. mekaseyy... walaupun kebelakangan ni agak suam2 kukus saya update blog.

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads