Wednesday, 2 April 2014

[WW] Seperti Baby Dengan Cermin


*abaikan cermin yang agak kotor kelihatan, siabang tah haper2 dia lekatkan kat situ


Nota untuk Arissa : genap 9 bulan..perkataan yang dia pandai sebut so far TA-TA..boleh berdiri dan meniti dengan berpegang pada dinding atau pagar..sangatlah tak boleh berenggang ngan maknya betul..kalau tak amek dia selagi tuhlah dia menangis tk brenti2...apapun she's our 'Qurratul a'yunnin' :)

21 comments:

  1. cepat je dah besar kann.. macam tak terkejar kita..

    ReplyDelete
  2. Seronok melihat wajah sendiri Arissa tu :)

    ReplyDelete
  3. Alahai arissa dah nak berjalan seronoknya tak sabar nak tunggu arissa saye berjalan

    ReplyDelete
  4. alahai seronoknya tak lama lagi arissa boleh jalan la tu ....saya pun tak sabar nak tunggu arissa saya jalan sekarang baru pandai meniarap

    ReplyDelete
  5. ank pun suka sgt cermin..tersengih2 tengok cermin.

    ReplyDelete
  6. anak mak...tumbesarannya knor dpt lihat..walau jauh di mata..

    ReplyDelete
  7. bila rambut acica nak lebat nih??
    hihiihii halus jerk rambutnya..

    ReplyDelete
  8. Mesti ditepuk2 kawan dia kat cermin tu kann...

    ReplyDelete
  9. bby mmg gitu kan kak... suke tgk muke sndiri kt cermin... yelah akak yg jaga dia dr bby itu yg tak blh berenggang... kang dh pandai jln ntah camne gaya nyer

    ReplyDelete
  10. Arissa berekperisasi dengan muka sendiri...

    ReplyDelete
  11. dah 9 bulan? cepat sungguh masa berlalu.. ^_^

    ReplyDelete
  12. dah 9 bulan...kejapnya dah nak masuk setahun umurnya...

    ReplyDelete
  13. mcm main mirror mirror on the wall jer...lepas ni boleh menapak pulak...

    ReplyDelete
  14. Apa khabar UAA...lama tak singgah sini.....
    Kejam celik kejam celik dah 9 bulan dah Arissa ni....mesti dia suka tengok muka dia kat cermin tu UAA....hehe

    ReplyDelete
  15. lama tak tgk arissa…dah blh kecek doh ekk. pasni sure tlg umi @dapur plok

    ReplyDelete
  16. bby umur cam ni mmg suka tengok cermin..so cute!!

    ReplyDelete
  17. Pejam celik pejam celik nanti, yang sekarang berusia 9 bulan akan jadi 9 tahun, kemudian 19 tahun...

    ReplyDelete
  18. dah pandai tgk cermin anak dara ni. Saya dah lama tak buat entry pasal Luth. Nak buat nak tapi mcm takut je semua data tu US simpan dlm pangkalan data dia.

    ReplyDelete
  19. wahhhhh...rinduuunya ngan budak comelll ni...geram nengok dia dpn cermin tu...teruja tgk wajah sndiri lah tu kan...hehe

    ReplyDelete
  20. nanti dah besar sikit macam dak Nuha lagi kerap tersengih2 depan cermin sambil menggayakan baju yang dipakai.. ;)

    ReplyDelete
  21. Lg sebulan arissa genap setahun...:)

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads