Wednesday, 30 October 2013

[Wordless Wednesday] Lenanya Bersama Bola


so peaceful..


First time tidur pegang barang. Kalau pagi sekarang nie mudah sikit nak tidur..tak payah nenen. Ade sekali tengah bermain ngan abang yang dok baring sebelah..abang keluar bilik cakap "she's sleeping now, i make her sleep"..dengan bangganya...hehe..then bila kita cuba tidurkan dak gemuk nie & tak tido jugak, siabang pun berkata.." she doesn't like to sleep with you, she wants to sleep with me"..huhuh..sabar jerlah  mak  nie..:)



week 17-Mula membebel bising2 ikut bahasanya aatatatataa....masa menenen pun kadang mulut masih berbunyi..


23 comments:

  1. comel dan cutenya arissa. geram tengok bby chubby ni.

    ReplyDelete
  2. alololo... pandai plak aidan... mesti bangga habis tu dapat tidurkan arissa..
    dah kenapa plak bola tu kemek ummu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg mcm tuh rsnya ..tak buh angin pun, senang arissa main..hehe

      Delete
  3. tak lepas mainan kut2 diambil abgnya hehe

    ReplyDelete
  4. salam ummu...nampaknya Arissa membesar dengan bagitu sihat sekali...Alhamdulilah...

    ReplyDelete
  5. Comelnya Ummu...eh Arissa le bukan maknya...heheheee...

    ReplyDelete
  6. Banggalah abang Aidan sebab adik boleh pulak tu lena dgn dia baring sebelah. Blood is thicker than water ummu... dah terserlah dah mereka berdua tu...

    ReplyDelete
  7. Agaknya dia sdg bermimpi menjadi seorang puteri di sebuah taman indah di kelilingi bunga2 mekar mewangi....

    ReplyDelete
  8. bola durian. Pandai abg aidan tidurkan adik dia.

    ReplyDelete
  9. comelllnya Arissa tido...lena sgt...hihi
    amboi abg aidan..nak ganti mummy ke tidurkan adik..pandai dah jaga adik ye...:)

    ReplyDelete
  10. bestnyeeeeeee tgk arissa tido. btw bravo to abg aidan…terer tu tidokan adik

    ReplyDelete
  11. Salam Ummuaidan,

    Amboi sedapnya tidur pegang bola! Suka sangat tengok baby tidur, setenang air di laut, apalagi yang tidurnya si comel Arissa ni!

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum Ummu,
    Matching la pulak bola tu dgn baju Arissa. Punya la dok pegang.. sampai kemek ya..

    ReplyDelete
  13. Sdpnya titor...nk join boleh...

    ReplyDelete
  14. macam comel jerrr..macam comel jerrrr...hehe...tapi serius mmg comel..

    ReplyDelete
  15. salam UA, dah blh sub tu projek dodoi arissa kat abe aidan...hehehe

    ReplyDelete
  16. suka betul tgk baby time tido...tenang jer...:D

    ReplyDelete
  17. Comelnya Arissa tido......tenang je tengo baby tido.....rasa nak cium2 pipi dia. :D

    ReplyDelete
  18. Bola sama tema dengan baju hihi, kemas keming dia pegnag takut ada orang curi yer. AMboi abang Aidan, dengan bangga nya, bagusss :D

    ReplyDelete
  19. Suka tengok baby tidur.... come ...
    Nyenyak tidur dia tu UA.....rapat mata tu... Bangga Aidan dapat tidurkan adik dia yeh hehe

    ReplyDelete
  20. Hehehe.. tak terkata bila dak abang kata cenggitu.. ;)

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads