Wednesday, 12 February 2014

[Wordless Wednesday] Stok Import Pun Dah Sampai

 Busy sungguh tukang check barang,.

Tomyam paste ade tak? ..Ade ni haaa...

 Semua ade kena check kualiti plak still good or not..hmmm

Yang nie pun naik kapal laut jugak..3 bulan baru sampai, alhamdulillah kastam lepas semua &semuanya pun masih elok2 sahaja..

35 comments:

  1. Waaahhh... banyaknya macam baru balik dari M'sia pulak kakak tengok UAA:)
    Sambil tengok barang diimpot tengok juga modelnya. Kakak lebih suka tengok model UAA sebenarnya.

    Jgn gigit mentah tu sayang... tunggu ummu adik masak dulu ye:)

    ReplyDelete
  2. Banyaknya stok sampai....best3.
    Klu dah tinggal di perantauan ni Ummu, terpaksalah buat camni kan....klu tak, tak merasalah makanan2 feveret kampung halaman kan...:D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah dah sampai stok dari Malaysia ye...
    Boleh tahan berapa lama ni UAA ...
    Amboi QC kecik tu beriye check barang ye... semua okey kan :)

    ReplyDelete
  4. woooo, byk stok budu terrr. nasi kerabu selaluh laaa

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. sampai juga stok2 tu kan Ummu... syukur.. dapat lah merasa barangan dr Malaysia....masak sedap2 tau...hihi

    ReplyDelete
  6. Stok mkanan...siap ada model ye...!
    Mcam QC plak dia!!

    ReplyDelete
  7. Salam ziarah Ummu,
    Mata tertacap kat botol budu.Hahaha!Inilah yer rasanya bila tak berada kat negara sendiri.

    Saya diAustralia.Haritu tak bwk langsung stok budu sekarang baru menyesal T_T

    ReplyDelete
  8. wow banyaknya stok makanan paling mengancam budu tu ore ke'tan sejati hehehe

    ReplyDelete
  9. amboi kak..banyak stok budu tuh sapa sedozen nah..hahahaaa..
    meme pure kelate nih..

    ReplyDelete
  10. lamanya 3 bulan kan kak... takpelah.. janji smpai n barang pon kondisi baik2.

    ReplyDelete
  11. Wah... serius lama nak sampai.. Kalau mengidam nak makan, memang harus order awal2..

    ReplyDelete
  12. Waduh2....napok stok budu tu.....hehehe ;) chumil pegawai kastam kecik bambam tuh hehehe

    ReplyDelete
  13. seronok arissa ye....syukur alhamdulillah...lega kan bila stock keperluan kita dah sampai

    ReplyDelete
  14. assalam ummu..
    asyik bukak tutup laptop je hari ni.. ni bukak balik.. sbb bos dah kuar ofis.. hahaha... tapi keje still menimbun.. saja nak melawat tapak je ni.. :)
    bestnye tengok si kecil debab tukang cek barang tu ye.. bukan main sebok dia.. hehehe.. banyaknya stok.. puas la makan banyak stok camni ye.. :)

    ReplyDelete
  15. banyaknya stok budu hehe..minyak masak pun dari malaysia jugak..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. minyak mazola tuh..takdernyer kat sini..hehe

      Delete
  16. Banyaknya budu. Sempat ke habis sampai ujung tahun nnt? Erm, semuanya mmg stok yg kalau tengok pon mmg payah nak jumpa kat tempat lain. Gule nise tu paling lejen. Yang si kecik tu jadi kastam la ye? Heheheh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg import dr kelate khasnya tuh..heheh,,,
      rsnya tak cukup sampai ujung tahun tuh lg adelah..hehe

      Delete
  17. adakah itu...botol budu??? Yayyyy berpesta kita hahahaa asal lak I excited lebih ni. suka nyer nengok barang2 tu, nise, sardin semua lengkap. Kastam Fiji lepas semua, kastam kecik kat umah tu lepas ker tak?

    ReplyDelete
  18. sardin pun import...hihihihih

    kat sana takda sardin in can?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sardin in can ade cuma taksama ngan sardin ayam..hehe
      sardin ayam mmg kempunan kalau tak import..:)

      Delete
  19. Stok ni dpt bertahan berapa lama ni ummu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade yg mungkin bertahan 2 bulan..6 bulan..ade yg mungkin tak habes guna kot..hehe.

      Delete
  20. insyaallah...pengubat rindu..baik baik dik...takut tergigit pack blacan tu!!

    ReplyDelete
  21. salam singgah. amboi stok. dah macam mini runcit tu. hoho. tapi tu la, tak dapat bayangkan kalau dok kat luar negara camtu, mesti teringat kat produk/makanan malaysia punya :(

    ReplyDelete
  22. Check betul2 barang import tu, takut nanti ada yg dah overdue, maklumlah naik kapal pun dah 3 bulan..huhuhu...

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Sampai sana pun ambik masa 3 bulan....agaknya banyak tu untuk syok berapa bulan tu UAA?...
    Mentang mentang dah pandai duduk mem kecik tu bukan main lagi pegawai kastam mengeceknya....ketat sungguh! Hehe

    ReplyDelete
  27. wah2 banyak brg import sampai.... kt sana sadin nyer tak halal ke kak? or tak sedap mcm sadin ayam tuh... budu tuh berapa dozen tuh kak... walaupun dana tak berapa pandai mkn budu tp sbb kwn2 ramai peminat budu jd nyer wajib lah kenal kan... pasni msti msk pun rasa cam kt malaysia je sbb dh brg2nyer sume dr sana

    ReplyDelete
  28. tu dier sampai dah stok dari jauh tu.. siap budu pun ada tu hehehe

    ReplyDelete
  29. akhirnya selamat tiba.. ;) lepas ni bertambahlah idea nak makan apa dengan apa yang ada tu kan.. ;)

    ReplyDelete
  30. Wah...QC siap sdia mjlnkn tugas..haha.bykjgk brg ye.blhla stok mcm2x utk dimasak...

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads