Wednesday, 5 February 2014

[Wordless Wednesday] Kek Dukung

Kenapa aku panggilnya kek dukung?

Kek pisang nie susah payah aku buat dalam keadaan berdukung Arissa, sebelah tangan dukung sebelah tangan buat kerja.. daripada mixing bahan2 bagai nak terpelantung bekasnya berputar sekali sebab aku takleh nak pegang.. membakar, hinggalah masak...begitulah susahnya dengan mem kecik yang tak nak duduk nie..hasilnya adalah the best kek pisang yang aku pernah buat..heheh


p/s - kalo ade sesape nak mintak resepi kek nie mesti sanggup berdukung jugak baru jadi tauu...hhehe

21 comments:

  1. walaupun sambil mendukung..menjadi dan gebu jugak kek pisang tu

    ReplyDelete
  2. sedapnyaaa Ummu.. kek pisang dukung..hihi..sambil2 mendukung siap juga akhirnya...:)

    ReplyDelete
  3. salam ummu...ingatkan macam mana rupanya kek dukung tu....rupa2nya...hahaha

    ReplyDelete
  4. Yg pnting hasil ye still the besy.hahaha

    ReplyDelete
  5. tabik spring lah.. kek dukung2 pun hasilnyer terbaik

    ReplyDelete
  6. Kek pisang dukung..nanti arissa mesti suka mkn kek pisang..:D

    ReplyDelete
  7. hehehee...lawak lak saya baca kek pisang dukung nih...klu tak keberatan nanti bagi resepinya yek...hehehee...

    ReplyDelete
  8. wah....hehehe....ingatkan kek buah dukung..lawakkan ida ni..pk sampai ke situ

    ReplyDelete
  9. understood, depa ni sajer jer tau, asal kita kat dapur jer merengek nak dukung. selalu dalam kelam kabut takdan nak fokus ni la yang menjadinya kan...

    ReplyDelete
  10. hahahaha, sah2 saya tak leh buat kek sesedap tu sbb tak de baby yg boleh didukung...

    ReplyDelete
  11. Bila Arissa dah besar sikit, tukar nama ke kek kaki pulak sebab diaorang akan melekat kat kaki kita masa kita tgh masak kat dapur sampai tak boleh nak bergerak! Tapi dah boleh guna dua2 tangan, hehehe.

    ReplyDelete
  12. From appearances only, I believe this banana cake should taste good. I wish I can have a slice right now with my coffee.

    ReplyDelete
  13. Ingatkn kek apa tadi...jadi juga tu..

    ReplyDelete
  14. Patut pun namanya kek dukung..lepas ni banyak lagilah berkaitan dukung kan: kari dukung, nasi dukung, sayur dukung, goreng dukung...huhuhuhu..

    ReplyDelete
  15. itu pun dalam keadaan berdukung si Arissa..... :) well done.

    ReplyDelete
  16. itu namanya multi tasking mommy kan....sebelah tangan dukung anak, sebelah tangan masak.....tapi kek tetap menjadi dan gebusss...hehe

    ReplyDelete
  17. mak aiihhhh, nampak gayanya kalau nak buat kene dukung Mirza la ye.. hihihihiihii

    ReplyDelete
  18. ha ha ha nama baru. kek dukung...

    ReplyDelete
  19. membayangkan dukung dak Nuha.. fuh.. tak lalu saya dengan badan dia yang semangat itu.. ;)

    ReplyDelete
  20. Hehe....makan pun kena sambil dukung jugak tu UAA....baru betul nama dia kek pisang dukung

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads