Wednesday, 8 August 2012

Long Bean - Almost There..

Kacang panjang yang ditanam didalam greenhouse (dah 43 days old), berdekatan dengan pagar belakang (supaya senang memanjat dan tak payah buat junjung)..
ready for flowering


















Sedang menghala keatas,

Yang ini sudah mencapai bumbung Greenshouse,
Semoga cepat2 berbuah, tak payah beli kacang panjang kat pasar lagi...

2 comments:

  1. subur tu kacang panjang, wah banyangkan kalau dah menjalar sampai ke bumbung, macam mana nak ambik buahnye dik..dan tak ke nanti menghalang cahaya utk.sayur yg lain.hehehe..hati2 jangan sampai ada aktiviti memanjat bumbung nak petik buah..takut mama jatuh.

    ReplyDelete
  2. takper kak bukan byk pokok per...yg dah sampai kat atas tuh biarlah dia berbuah kat situ..panjat tu taklah..hehe

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads