Friday, 10 August 2012

Ketumbar - Day 14

Tanam - 27/7/12
Mula bercambah - 2/8/12

Hari ini (2 minggu kemudian)
 daun2 mula bercorak
Sudah ketara pertumbuhannya.

Untuk detail progress click: Label coriander/ketumbar

7 comments:

  1. cepat juga bercambah. saya dah tabur minggu lepas, belum keluar apa-apa lagi. yang sedia ada selamat sepokok je, yang lain kering. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena make sure taruk air sll tuh..at least 2X sehari bg tanah lembut..cepat sikit nak bercambah

      Delete
    2. oo..takpe..takpe..semalam petang saya tengok dan bercambah sebiji hey! ahaha. memang hari-hari pagi petang siram tu. tq ;)

      Delete
  2. bagus sekali tulisannya, sangat bermanfaat dan saya sangat senang menemukan ini ketika google. salam dari Indonesia. sukses selalu.

    ReplyDelete
  3. bagus sekali tulisannya, sangat bermanfaat dan saya sangat senang menemukan ini ketika google. salam dari Indonesia. sukses selalu.

    ReplyDelete
  4. ketumbar yang biasa kita beli di pasar bisa ga ditanam??

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jer..janji yg masih fresh (benih baru) lagi bagus..

      Delete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads