Tuesday, 28 August 2012

Harvest Carrot Lagi....

Dah puas ambik gambar raya kan? Jom kita tengok gambar raya keluarga carrot pulak...(hehehhe)

Yang paling cantik

 Yang agak kurang bernasib baik sikit
Yang lagi tidak bernasib baik
Yang nak jadi kembar kot..
 Bergambar berdua beradik..

Gambar satu family...

14 comments:

  1. wah...best ye!alhamdulillah..dpt dh carrot.tak payah susah dh.mesti puas ati ni kan kak bt masak.sbb hasil sndri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best jgklah kan yut...bila nak gali jer laa...hehehe

      Delete
  2. Cantik semuanya! Your carrot harvest is better than mine. Ni benih heirloom ke? Boleh simpan benih dia kalau gitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlm gambar maybe nampak cantek kot mama..kalau live tuh taklah besar sgt kan...benih tuh yg dari paket fr canada....

      Delete
  3. carrot yang bercabang tu mesti sebab telebey baja...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak der taruk baja..bg air jer tiap ari hehehe

      Delete
  4. carrot yg.ni..kecil hati kut, masuk peraduan telah dibatalkan gara2 soalan bocor..hehehe, lain kali panggil semangatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin la kot kak yer...tak reti panggil semangatlah

      Delete
  5. menjadi carrot akak kan. pernah eksperimen tanam carrot dulu, isinya kecik sangat. lepas ni nak try tanam lagi. seronok dapat tanam pokok yang jarang orang tanam kat malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hijau daun..nak kata menjadi tuh bolehlah cukup makan kan..heheh carrot mmg yg kalau ditanam kat kebun sendiri kecik drp yg dibeli import..

      Delete
  6. ummuaidan, bcos of u...i pergi tanam carrot juga....and now dah germinate!! yeah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. congratulations....wah tak lama lg olive dah boleh makan carrot sendiri....haha

      Delete
  7. arghh jeles sangat! hihi. nanti ada masa saya tunjuk gambar carrot saya yang 'berdaun lebat la sangatt' tu. keciwa tau! nanti kita boleh gelak guling-guling sampai meleleh air mata. wuwuwuu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe..yg berdaun lebat tuh sy jeles tau..mesti besar kan..hehehe..teringin nak tgk gambar....letak yer wani nanti...

      Delete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads