Wednesday, 16 July 2014

[WW] Pakchoy Orang Malas

Main campak direct jer benihnya kat batas..berasak2 dalam tempat sempit..namun alhamdulilah boleh buat masak beberapa kali.

13 comments:

  1. Cantik naiknya walaupun berasak-asak mcm tu...yg ni tutup dgn shade tu juga ke?

    ReplyDelete
  2. main campak mcm ni pun bercambah tumbuhnya..

    ReplyDelete
  3. Assalam Ummu..wah tumbuh subur pakchoy tu Ummu..menunggu utk di buat sayur..hehe

    ReplyDelete
  4. campak2 pun dia hidup subur kan, Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  5. Kalau jenis tangan sejuk dan tanah pulak subur pokok pun tak malu-malu nak tunjuk kebolehan dia utk terus menyubur UAA. Makan berminggu-minggu pun belum tentu boleh habis sebatas ni:)

    ReplyDelete
  6. Dalam malas-malas pun menjadi dapat masak byk kali...rezeki ummu sekeluarga

    ReplyDelete
  7. Malas pun elok jelah Pak Choy tu naik...rezeki...

    ReplyDelete
  8. kalo dah tangan sejuk, campak ape pon jadi kak nor..
    zee ni gigih camaner pon jangan harap nak jadi..

    ReplyDelete
  9. buat masak lemak. bubuh tauhu. rencah ikan bilis. pastu lawan ngan sambal blacan. yum2.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah rezeki..
    geram tengok subur pakchoy tu.. ;)

    ReplyDelete
  11. salam UAA, dalam malas2 tu...kalau rajin tak tahu la lagu mano tu...hehehe...hepi iftar

    ReplyDelete
  12. dah tangan sejuk... main campak2 pun, membesar dgn jayanya...

    ReplyDelete
  13. Rajin sangat dah tu....Kalu malas mcm Okje ni bercampak benih pun tidak haha

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads