Wednesday, 2 July 2014

[WW] Oh!!!..Sudah Mengandung Rupanya.....

Siapa pulak? Apa ceritanya ngandung2 dibulan posa nie...


>
>
>
>
>
>
>>
>>
>>
>>
>>>>
>>
>
>
>
>>
>
>
>>
>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
>
>
Dia nie actually..
>
>
>
>>
>>
>>
>>



17 comments:

  1. hehehehe lobak dh mengandung n dh boleh di tuai tu nampaknyer kak... best2

    ReplyDelete
  2. emm..bestnya, lobak yg keluar...boleh lah buat tomyam...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah,klu ummu mengandung pun apa salahnya..

    ReplyDelete
  4. suspen jer ingat tuan empunya blog udah mengandung :)

    ReplyDelete
  5. Salam Ummu,

    Carrot ke tu? Sebab bentuknya nampak lain.

    ReplyDelete
  6. wow suspennye tajuk.....huhu. ingat kan UAA yang ngandung,rupanya cik carrot yang ngandung. :)

    ReplyDelete
  7. Lap2 peluh akak ingatkan mak Aidan dan Arissa yang mengandung...ehehehe...

    ReplyDelete
  8. Carrot putih macam itu besar UAA
    Ini kalau masak satu periuk penuh.

    ReplyDelete
  9. Eh... lupalah
    Selamat berpuasa UAA.

    ReplyDelete
  10. Besarnya UAA.. geram pulak akak tengok :)

    ReplyDelete
  11. carrot yg mengandung...dh boleh dituai la tu..

    ReplyDelete
  12. Suspen... ingatkan puan kebun yg mengandung hehe

    ReplyDelete
  13. Ingatkan awak yg mengandung lagu UAA hehe... pokok apakah gerangannya tu UAA...maklumlah okje kan buta pokok hehe

    ReplyDelete
  14. Salam Ummu,

    Ingatkan siapalah yang mengandung tu, he he!

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads