Monday, 29 July 2013

Baju Raya Dari Nek Aji

Alhamdulillah telah sampai kiriman mesra dari tanahair..selamat diterima pada hari jumaat lalu, namun dek kerana sibuk sikit, entry pun lambat kuar sikit.

Kiriman dari Ummu Madihah ataupun Makji, rakan blogger yang jugak minat berkebun dan sangat pandai menanam..Greenfingers kan makji..:)

Parcel yang comel..dah bukak tengok isi baru nak amek gambar, balut balik..hihih

Rupanya cenderahati untuk 2 permata hati..taste makji lebih kurang ngan taste tuan tanah..cantik baju2 yang dikirimkan..

Dan model 2 beradik nie dipaksa menggayakan baju2 kiriman tuk mereka..sib baik beri kerjasama..




Sesuai dan cantik kan tuk mereka berdua nie..pandai mak aji pilih.

Alhamdulillah ngan pemberian mak aji nie tak payahlah lagi carik baju raya tuk Aidan kan..nie pun dah lebih dari cantik. Dan baju tidur tuh Arissa memang cantik dan selesa sangat...buat raya pun boleh..:)

Thanks a lot makji, kami sungguh terharu. Allah sahaja dapat membalas dan menggandakan rekzi buat makji sekeluarga...

Jangan lupa rakan2 berkenalan ngan Makji yang murah hati nie..banyak ilmu kita leh belajar dari blog beliau, Greenfingers.

28 comments:

  1. wahhhh seronoknya dapat baju raya ya baby Arissa.... abang pun dapat juga....

    ReplyDelete
  2. wah... bestnya dapat baju raya.. dari jauh tu pos.. :)

    ReplyDelete
  3. Amboi aidan dan arissa .... belum raya lagi dah berposing ngan baju raya, ......macam kakak TLBD je hehe..tak sabar2 pakai baju raya
    Seronoknya terima hadiahkan UA...moga makji dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  4. salam ummu...mudah2an mak aji di murahkan rezeki...

    ReplyDelete
  5. panda abe aidan jadik model....hheheheheheee

    ReplyDelete
  6. wah dapat hadiah baju raya lah murah rezeki dua beradik :)

    ReplyDelete
  7. Wahhh...seronoknya dapat parcel ye..bergaya di hari raya..baby dah besar dahhhh..akak dah lama tak ke sini. Anyway selamat buka pose...

    ReplyDelete
  8. Selain suka tengok baju baru kiriman MakAji kakak juga terpegun dua permata ummu tu. Arissa dah makin montellah ummu, tengoklah dagu dan berlapis:)

    Alhamdulillah moga ukhuwah terjalin walau dialam maya mendapat redha Allah. Indah persahabatan yg terjalin begini kan ummu.

    ReplyDelete
  9. Wah seronoknya dpr parcel.murah rezeki ygmberi especiallydi bulan ramadhan ni

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah rezeki.. ;)
    model pre raya gitu.. ;)

    psstt: lepas ni bolehler try wat puding oreo pulak.. hehehe..

    ReplyDelete
  11. wah, abg aidan posing sakan ni...jgn pulak pakai terus nnti hilang seri baju rayo tuh aidan...hehehe

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah rezeki nak raya..
    cantik2 baju tu..sesuai untk budak comel berdua..:)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah rezeki itu sgt luas. Aidan dan Arissa nampak seiras.

    ReplyDelete
  14. wahhh.. bestnya diorg dpt hadiah.. hehehe

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah rezeki nak raya ni....Seiras jak muka dua beradik ni...hehe

    ReplyDelete
  16. amboi betuahnya Arissa & Aidan, dapat baju baru lg

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah rezeki bulan pose kan kak

    ReplyDelete
  18. assalamualaikum ummu..
    minta maaf baru ada masa nak masuk bw blog... tadi bizi nak siapkan tender.. baru kul 3 tadi bape minit lepas bos dan ofismate gi submit.. :) bismillah jugak bila nak seal tender tadi sbb itu duit gaji kitorang kan.. :)

    canteknya baju baby arissa dan aidan.. :) alhamdullillah.. rezeki kan.. :) nani dah mula puasa hari ni.. 5 hari dah cuti last semalam .. ngam ngam hari ni bos pulak cakap tak payah masak.. dia beli kan nasi kerabu bungkus kat pasar ramadhan + ayam percik.. alhamdullillah.. cuma kena tunggu dia balik lewat sikit la... nani biasa balik kul 5pm.. mgkn dia sampai kul 6.. tapi tak payah masak.. so takde terkejar2 kan..

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah...rezeki utk anak2...comel2...cucu mak aji sebaya Arissa ke

    ReplyDelete
  20. hehehe mmg rezekilah tu.. comey budak2 ni !

    ReplyDelete
  21. Salam Ummuaidan,

    Alhamdulillah sempat sampai sebelum raya, boleh buat tambah2 baju raya! Tumpang seronok melihat mereka berdua jadi model! Mak Aji pun seronok semasa memilihnya dan happy yang Ummuaidan suka apa yang dipilih!

    Untuk pengetahuan Kamsiah, Arissa lahir jam 12.15 pagi manakala cucu Mak Aji (juga perempuan, Aleesya) lahir 1.12 pagi hari yang sama! Semacam kembarlah pulak.

    ReplyDelete
  22. Assalam.

    Tahniah buat Ummu dan Mak Aji. Arissa dan Aleesya, rezeki Ramadhan 1434H. A`ah, macam kembar pulak. Nama pun hampir2 sama.

    ReplyDelete
  23. mmg cantik baju2 tu.. mesti Aidan dah tak sabar nak sambut raya tu :)

    ReplyDelete
  24. Waahhh bestnya 2 beradik tu dpt sponsor baju raya :D

    ReplyDelete
  25. Alhamdulillah dah semakin besar dua beradik ni.Cantik dan ceria,

    ReplyDelete
  26. seronoknya dapat baju raya kan...rezki anak2..

    salam ramadhan dari bunda..

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads