Wednesday, 13 May 2015

[WW] Tersentuh Hati Mak...

balik sekolah siap bubuh dalam mug gelaslah kunun dalam bilik mak..

walaupun tak paham bahasa jerman kah apa nie yang ditulis..tapi maksudnya tuh paham..:)

lolo u too...^-^


23 comments:

  1. salam ummu....alo..lo.llo...
    rinduu nak tgk wajah aidan terbaru ni...woww makin hensem...
    so swettt..... abg Pae pun bagi kt ibu dia ni ha... hehehe

    ReplyDelete
  2. Salam Ummu .. takpe ummu yg penting kita paham. Dah besar dah Aidan ye. :)

    ReplyDelete
  3. makin berisi aidan, makin ensem....

    pandai dia bt.... letak kt mug nk bg akak perasan tuh

    ReplyDelete
  4. Heee... rindunya kakak dgn Aidan ni UAA
    Nampak macam dah tambah montel sikit dan semakin cerah pulak

    ReplyDelete
  5. yer lah, Aidan makin montel...mesti makan berselera nih...:)

    ReplyDelete
  6. As Salam UAA,
    Rindu dengan entri UAA..
    Belanja lagi pic anak2 UAA lagi..
    Dah besar Abg Aidan ni..
    Good Boy..

    ReplyDelete
  7. Makin ensem dan makin berisi Aidan sejak balik ke Malaysia ni kan.. Anak yg baik selalu mengingati ibunya...

    ReplyDelete
  8. haha.. smlm amil luth kat tadika..cikgu bg pinggan kertas yg tampal2.. tulis selamat hr ibu.
    ha? luth buat?
    luth tampal..cdkgu ckp.

    ReplyDelete
  9. sweetnya... sy tengok pn trsenyum...

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum ummu..
    LOLO pun LOLO la.. janji ado.. hehehehe.. dah pandai dia skrg ni dan bertambah2 ilmu di dada.. yang penting dia tahu menghargainya.. :)
    take care fren.. :)

    ReplyDelete
  11. rindu famili akak.. (^_^) rindu post entry akak..

    ReplyDelete
  12. Sis, Miss u a lot! so nice to hear from you! so sweet punya entry! p/s: nenas i finally dah masak >_<!!! haha

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum,
    Simple yet very deep.

    ReplyDelete
  14. APA2 pon kita faham..heheh rindu dengan dua anak ini

    ReplyDelete
  15. Alololo ... rindunya nak tengok wajah dua beradik ni. Geramnya tengok pipi abang. Rasa nak tarik-tarik....

    ReplyDelete
  16. Awww so sweet... dah besar dah Abang Aidan.. miss u guys.

    ReplyDelete
  17. Pandai dia buh dlm mug. Hensemnya Aidan..... dah besar dah lah....

    ReplyDelete
  18. Nasib dak Aidan tak letak air sekali dalam mug tu kan.. ;)

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads