Wednesday, 14 May 2014

[WW] Gaya Anak Dara Kecik Merempit

Ade sesiapa berani nak race...heheh?

21 comments:

  1. Assalamualaikum kesayanganku..

    Aku dengan rasa rendah diri nya ingin menjemput Datin/tengku/cikpuan seri/puan seri Umi
    ke blog aku yang tak seberapa..
    http://petakbunga-diari.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award.html
    Anak dara tak elok merempit ye..

    ReplyDelete
  2. alalaaa..seronoknya dia...baik2 ler yer UAA...takut2 dia tersungkur di tgh jln..hihihii...

    ReplyDelete
  3. Wah..cantik betul..dah merempit..nie.. lama tak lama nak berlumba2..heheehee..:)

    ReplyDelete
  4. Laju nyer arissa berapa kilometer/hour tu.?
    Ummu lepas tengok arissa merempit...Naufal terus cari walkers nya...nak naik juga...adoi masalah nya dia terlebih berat dah...

    ReplyDelete
  5. Amboi amboi. Merempt sakan ye.

    ReplyDelete
  6. lajunya..takot la nak lawan..

    ReplyDelete
  7. Salam Ummu...
    ahahah..boleh lawan abg Pa'e rempit lah aricha...hehe

    ReplyDelete
  8. laju je kan..sbb takde sekatan ape2 kat lantai..nampak no bz anak dare tu..hehee

    ReplyDelete
  9. amboih laju nyer dia merempit... boleh join f1 nih

    ReplyDelete
  10. hehehe dah makin lasak dier yer !

    ReplyDelete
  11. Lajunya dia merempit, tak kena saman ke...?

    ReplyDelete
  12. wah, laju nyer anak dara UAA merempit… tak berani nak lawan..

    ReplyDelete
  13. Salam UAA,

    Bukan main laju lagi Arissa ya! Meh race ngan Aleesya!

    ReplyDelete
  14. kita takleh buka utube kalau jj duk ada sebelah ni, nnt aunt datang balik yer acicha.

    ReplyDelete
  15. amboi kemain dia...seronok!

    ReplyDelete
  16. Tambah seronoklah dia...boleh kesana kemari hehe

    ReplyDelete
  17. Amboi bakal menantu Macik Lyd ni... Kemain..

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads