Wednesday, 26 March 2014

[WW] Tak Terjunjung

 Asalnya begini

 Heavy loads..ditmpa hujan, panas...structure broke down..tak larat nak support..

Somehow alhamdulillah masih mengeluarkan hasil..cuma mudah diserang ulat kerana hujan pun ulat mudah membiak jugak..



20 comments:

  1. Hahaha... berat sungguh tu UAA hingga tak terjunjung ... namun begitu memberi hasil juga kepada peladang ni ye :)

    ReplyDelete
  2. salam UAA, lebat sangat kace, tu tk leh stand lg doh...tk pa sene aidan menuai...hehehe

    ReplyDelete
  3. tapi buahnya lebat ye.
    susahlah sikit nak ambil buahkan..tersorok belah daun2..

    ReplyDelete
  4. Walau dah rebah tapi tetap hasilnya tak berhenti. Makin senang hero UAA nak tolong petikkan..

    ReplyDelete
  5. lebat sungguh tu huje sampai boleh roboh..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah....survive jugak ia

    ReplyDelete
  7. sayang tapi Alhamdulillah masih mampu memberikan hasil kepada tuan tanah.. ;)

    ReplyDelete
  8. Benih baik jatuh ke laut jadi pulau, tumbuhan yang baik jatuh ke bumi masih membiak....

    ReplyDelete
  9. kalu yg muda2 sedap tuh utk bt ulam kan kak... subur sgt itu yg tak terjunjung

    ReplyDelete
  10. Rebah pun hasil tetap banyak jugak.

    ReplyDelete
  11. Kalau dah kebal kan... macma mana pun tetap bagi hasil. Cepat kutip buat goreng kunyit telur, takpun celur cicah budu.

    ReplyDelete
  12. tak berjunjung pun masih lagi mengekluarkan hasil yg baik yer.. alhamdulillah

    ReplyDelete
  13. Akhirnya rebah menyembah bumi… tapi tetap setia mengeluarkan hasil...

    ReplyDelete
  14. Gemuk daun tu kan...?
    Eh...mabuk daun?

    ReplyDelete
  15. Alahaiii..palang ye xmampu dah nk mnampung....slmt segar je tgk ye

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads