Sunday, 23 March 2014

Hasil Tangan Tukang Kebun Kecik

Ditempat yang dia selalu melepak..
Bermain2 serta berbual dengan cucu jiran yang telah bekerja (yang rajin melayannya)
Sorang sebelah sana,sorang sebelah sini..
Sambil bermain meragut2 benih keembong yang ditepi balcony
Setelah sekian masanya..ketaralah tumbuhnya sebagai pokok dibawah pokok


Katanya "I've planted for mummy, not for me.."
Alahai baiknya anak teruna mak sorang nie..heheh
Bawah pokok puding pun bawahlah...
Ade jugak hasil yang dia boleh banggakan yer tak...:)

12 comments:

  1. Hasil pekebun kecil borak dengan jiran sebelah ni Ummu....hehe bagus2

    ReplyDelete
  2. tangan Aidan pun sejuk mcm mak ayah dio….btw ok la tu berborak, ada hasil bukan borak kosong kata ore. heheh

    ReplyDelete
  3. Pekebun kecik ini mempunyai bakat yang diwarisi ibunya - pandai menanam pokok - Manakan kuah jika tak tumpah ke nasi...

    ReplyDelete
  4. Kn dah kta berbakat...hehe

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum...
    Nani ada di kampung skrg ni.. Sampai esok kat sini... Selasa baru masuk ofis.. Skrg ni nani dah tak bawa laptop ke ofis.. So tak dpt nak berBW dah.. Sorry sebab lama x datang sini. Apa khabar ummu dan anak2? Di harap semuanya berada di dlm keadaan sihat hendaknya yer... Take care ye ummu..

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...
    Nani ada di kampung skrg ni.. Sampai esok kat sini... Selasa baru masuk ofis.. Skrg ni nani dah tak bawa laptop ke ofis.. So tak dpt nak berBW dah.. Sorry sebab lama x datang sini. Apa khabar ummu dan anak2? Di harap semuanya berada di dlm keadaan sihat hendaknya yer... Take care ye ummu..

    ReplyDelete
  7. Mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi.... Kecik2 dah pandai tanam bunga utk mommy.... So sweet!

    ReplyDelete
  8. boleh tumbuk pucuknya buat inai hehe

    ReplyDelete
  9. Pokok bunga tu memang cepat tumbuh.. cantik je bila berbunga.. ;)

    ReplyDelete
  10. true... depa kalau buat something and benda tu "nampak", mmg bangga pah ceroh.

    ReplyDelete
  11. Hihihi...at least dia nk tunjuk jgk dia pon blh jd pekebun yg baik..aidan mmg good son... :)

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads