Wednesday, 29 January 2014

The Smurfs or The Semoh?

Kalau suruh Tok We dorang a.k.a. mak aku sebut The Smurf tuh pastinya akan jadi 
Do Semoh..heheh
Biasalah orang tua, orang kelate, orang kampung plak lagi..

Yang ini my semohs kot..ala2 gitu..


Korang boleh teka tak mana satu adik, mana abang atau dua2 adik atau dua2 gambar abang?

Ini plak gambar passport dorang,


Rasanya masa buat tuh umur hampir sama kot dalam 6 bulan gitu lebih kurang..yg abang amek kat kedai..muka cam terkejut tengok flash gitu..tambah2 takleh duduk lagi ms tuh, tiap kali tengok nak tergelak jer..kelakar..hehehe..yang Arissa lak maknya yg tukang amek & edit..nampak steady jer kan..heheh ..tambah2 dah boleh duduk..releks &steady jer  muka dia..:)

p/s-gambar abg tuh guna hrnpon jer dolu2..gelap ko sikit kualiti..

23 comments:

  1. Hehhee the semoh yg comey tu... adik lagi bambam pada abang ye UAA.. :)

    ReplyDelete
  2. Lebih kurang jak rupa dorang kan Ummu tapi adik cerah sikit dari abanglah....
    Gambar baju kat atas kepala tu, aku pun suka buat Ummu, cute tengok dorang camtu...hehe

    ReplyDelete
  3. sebijik laa dgn abang....didoakan jadi insan yang beriman penghuni syurga yr kedua2nya. amin

    ReplyDelete
  4. Muka nak sama...adik beradik kan....:)

    ReplyDelete
  5. Ala... kakak boleh teka yg first tu abang Aidan mestinya. Adik kan perempuan mestilah laaagi manis. Abang hero mesti macho:)

    Kalau tak asing album mereka ni boleh confuse UAA.. lebih kurang aje kan.

    ReplyDelete
  6. tang mana tu...sama adik ngan abgnya..

    ReplyDelete
  7. Muka aidan dan arissa waktu baby memang sebijik sama.. cuma aidan pipinya lebih bulat berbanding arissa.. dua dua sangat comel.. dua dua semoh ni kalau ku dapat.. ku gomol2 lah.. nanti lah.. kita tengok.. hehehe.. gerammmnye...

    ReplyDelete
  8. hihihih....alo..lo..lo..comel dua2 pun Ummu.. mmg sama lah muka depa..sebijik tau..:)

    ReplyDelete
  9. hahaha... comelnya 2-2 org ni. Semoh pun semoh la. Janji comel.

    ReplyDelete
  10. sama,tapi boleh kenal..sbb dh lama kenal

    ReplyDelete
  11. Macam kembar pula. Ya lah, kembar berlainan tahun.....

    ReplyDelete
  12. Hahahhaa.. sekali pandang memang tak perasan. Nampak cam orang yang sama, tapi tengok kali kedua dan boleh bezakan dak comey Arissa ngan abang dia.

    ReplyDelete
  13. geletek ketiak dia.. hehe..

    ReplyDelete
  14. Gya depa dua sama je yg akak tabik mak dia sempat ambik gambar gaya yg sama.

    ReplyDelete
  15. Tunjukkan pd HS dia kata tak sama tapi kembar sikit aje... kui kui kui

    ReplyDelete
  16. Ingatkan dua2 Arisaa.. rupanya atas abang, bawah adik… hampir sama, tapi bila tenung betul2 baru nampak tak serupa :)

    ReplyDelete
  17. 2-2 di atas gambo aidan. rasanya lah. 2.2 pic abg. heh.

    bolat2 ank2 akak. alhamdulillah geram tgk. tall tanned and handsome oke si aidan tu esk. silap2 mami kena buat listing calon nantu. hiks.

    ReplyDelete
  18. Dua dua pun come....Hehe sebijik dua beradik ni!....tapi gambo passport tu ada lain sikit tang mulut tu UAA.... abang mulut dia agak tebal sikit bhg bawah....

    ReplyDelete
  19. Alhamdulillah, tahniah dik semoga sentiasa tabah dan berjaya mendidik anak anak berjaya didunia dan akhirat..jangan lupa segerakan kehadiran pembantu Aidan untuk jadi bodyguard Arissa hihihi..

    ReplyDelete
  20. Alahai geram nyer tengok pipi dia :D

    ReplyDelete
  21. comelnyoooo mek semoh tu. geram tgk bibir. btw mmg sebijik la ekk muka semoh dgn abe awae dio. heheh

    ReplyDelete
  22. Adik abang mestilah serupa.. hehehe.. comel tgk mata boolat dorang..

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads