Wednesday, 1 January 2014

[Wordless Wednesday] Natural Bonding







19 comments:

  1. salam UA, cute nye...arissa dah merangkak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum lagi na..tgh memahirkan diri mengensot ngan dada

      Delete
  2. sweet nyer budak berdua ni :)

    ReplyDelete
  3. Hihi..comel nya depa berdua ni..so sweet. .tak lama lg mengensot lah ni. .happy new year ummu..;)

    ReplyDelete
  4. Adik dan si Abang.......comel jak tengok dorang ni...:D

    ReplyDelete
  5. Comel sgt kedua2nya. Moga kasih syg antara kedua2nya utuh hingga akhir hayat dan moga kedua2nya sentiasa membahagiakan ummi dan abinya.

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru UA...comel je mereka berdua...ada l kawan nk main sama nanti

    ReplyDelete
  7. hepi new year n dua2 comel

    ReplyDelete
  8. abg aidan lap apa tu? hihi.

    pic #3 sweet. shud put them in b&w. classic gitu :)

    ReplyDelete
  9. As salam ummu dah besar arissa untuk pengetahuan ummu anak dara kita juga nama arissa tapi arissa safia suka sgt saya nama arissa tu tak pe yer kongsi nama tak sabar nak tunggu arissa safia besar mcm arissa zahra

    ReplyDelete
  10. tepok dahi kenapa tu? harga petrol kat Fiji naik ke? hihihiih

    ReplyDelete
  11. Ada sepasang lelaki dan perempuan, memang sweeettt....Saya ada 5 anak lelaki dan seorang saja perempuan...

    ReplyDelete
  12. mungkin Aidan berbisik..cepatlah berjalna Arissa,kita sama2 kerjakan kebun mama..

    ReplyDelete
  13. Arissa Bambam....Abang Aidan pun bambam. :)

    ReplyDelete
  14. Pandainya Aidan jaga adik dia....dia pernah menyakat tak UAA?

    ReplyDelete
  15. Bila tengok gmbr 2 beradik ni... ermmm... terasa seperti nak berangan masa depan... luth dgn adik perempuan? ehehe.

    ReplyDelete
  16. comel je tengok dak dak Aidan tepuk dahi tu..
    dak Arissa redha je apa abg dia buat kat dia.. hehehe..
    kain kat tangan tu untuk sapu lantai ke Aidan.. ;)

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads