Thursday, 2 January 2014

Azam Tahun Baru Yang Pertama Dilaksanakan

Jangan korang tak percaya dalam masa sehari selepas masuk tahun baru pun azam tetap boleh dilaksanakan..heheh..tapi kena tengok azamlah realistik ker idak..

Actually aku eh aku?? dah lama bercita-cita nak laksanakan nie...dari tahun lepas lagi..so bila masuk tahun baru barulah ade keberanian untuk mula implement kannya..harap2 korang jangan tergezut dan boleh terima yer sedikit perubahan..

Alaa perubahan dalam blog jer...

Bermula tahun baru nie yang pertamanya nak tukar nama dari Ummuaidan kepada UmmuAidan-Arissa ataupun short form nyer UAA..sikit lagi nak sama ngan UAI. Lagipun korang jugak yang sesuka tambah Arissa tuh kan...btul tak Atie..heheh..tapi kalau beranak sorang lagi kot lepas nie nak kena tukar lagi ker? hmmmm..

And En.Abuaidan pun akan bertukar menjadi En.Abuaidan-Arissa ataupun En.AAA..amacam ok tak?

Dan kalau korang perasaan penggunaan kata diri sudah berubah..bolehlah yer guna AKU..baru santai & tak formal sket kan..dah lama dah teringin nak ubah tapi takut macam kasar jer bunyinyer...namun walau apupun ianya tidak mengubah apa2 okay..UAA tetap UAA yang sama..cuma dah bertambah tua  masuk tahun baru..hikhikhik..

Semoga korang tetap setia ngan catatanku ini sehinggalah setidak-tidaknya sampai penghujung tahun nie..mungkin cerita akan sampai klimaks kot kan..heheh..apepun stay tune..:)

Azam tahun baru yang lain..?? packing..packing...heheh

22 comments:

  1. Ok lah UAA...
    aku pun dah lama guna ganti diri AKU tu, best sempoi jak kita nak bercerita. Kalau guna perkataan SAYA macam sedang berinterview pulak, sangat formal. hehe Tapi tak kisahlah AKU ke SAYA ke, semua pun ok ! :D

    ReplyDelete
  2. salam UAA, ooo loni double n triple A la ya...hehehe....ok2

    ReplyDelete
  3. hehe..kalua belagi anak..dan lagi..akan bertukar lagi la ya

    ReplyDelete
  4. baik UAA… saya sokong… nasib baik tak tersilap taip UAI.. hihihi

    ReplyDelete
  5. Salam thn baru UAA... hehe...OK lah tu..nak sebut pun simple...kalau asyik sebut Ummu Aidan je, kang budak comell Arissa tu merajuk...haha..boleh je UAA, tak salahpun gunakan 'aku' tu...:)

    ReplyDelete
  6. wohoo...packing2 ya UAA dan AAA. dan AA. hehe......

    ReplyDelete
  7. Ada juga aturcara berblog..kalau knor suka2 hati..je tukar itu tukar ini...tk beradap...hehe..tapi itulh knor sbnarnya..blog picisan je..

    uaa ok...cnyik dh

    ReplyDelete
  8. Dan dan nyanyuk UAA...lupa sebelum ni UAA bahasakan diri apa yeh ...sat lagi godeh entri lama..
    haruslah nanti Arissa jeles hehe...nama cantik cantik tapi ummi tak sebut punnnn...

    ReplyDelete
  9. UAA pun boleh... Heheh... Sama mcm saya la dulu guna saya, tapi tukar guna aku. Sebab saya rasa kalo saya guna aku, cerita saya akan jadi lebih santai dan idea lagi banyak. Kalo guna saya rasa macam malu-malu arnab gitu.

    ReplyDelete
  10. Saya tak pernah ada azam tahun baru...hehehehe...

    ReplyDelete
  11. salam ummu aidan dan arissa..

    tiap2 tahun pon alis xde azam yg nyata. utk tahun ni.. moga2 sempat berazam utk 2015. eheh.

    azam baru yg lain.. semangat nak menanam. tq sbb tolong suburkan angan2 ku utk menanam. heh.

    salam ceria buat satu family akak di fiji..

    ReplyDelete
  12. Salam UAA, hehe kena tambah satu lagi A lah ye..dulu saya guna ganti diri aku juga tapi sekarang tukar kepada saya tapi ada juga dengan dua tiga org blogger, saya bahasakan diri "aku" dengan mereka..takde apa lah..janji kita selesa kan..Selamat tahun baru UAA!

    ReplyDelete
  13. hahahaaaa... panjang plak namanya tu...tapi takpe, triple A jerk senang panggil..
    makin hampir nok balik malaysia la ke??
    mesti tok saba doh ni..meh menghitung hari..

    ReplyDelete
  14. tahniah!! azam dah tercapai UAA! haha

    ReplyDelete
  15. Tak apa UAA bukan UIA hihi... (jgn marah dik)
    Kakak busy tapi baca semua kisah kat bawah dari hal tampal gigi, bunga, buah nona sampai yg semalam anak dara dgn abang meniarap pun kakak tengok juga tak mahu tertinggal juga...

    Moga tahun ini lebih memberi kebahagiaan dan keberkatan dlm hidup.

    ReplyDelete
  16. 'AKU' lebih terasa 'dekat' dan ikhlas...
    Tu sebab kita bahasakan diri 'aku' bila berdoa kpd Tuhan.

    ReplyDelete
  17. Salam tahun baru UAA...whatever lah UAA asal bahagia...janji masih bersiaran ..dapat jugak berhibur hati

    ReplyDelete
  18. Selamat Tahun Baru UAA... :)

    ReplyDelete
  19. Dari awal memang saya guna kata ganti 'aku' bagi setiap entry dalam blog.. tapi akan disesuaikan bila tiap kali komen kat blog orang.. takkan nak guna kata ganti yang sama jugak kan.. nampak kasarlah pulak.. hehehe...

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads