Wednesday, 24 April 2013

[Wordless Wednesday] Wailoaloa Beach

Bersantai, bermandi manda di tepi pantai betul2 ditengahari yg panas...melampau kan...)


Pasir yang panas takleh nak pijak berkaki ayam..


Macam pokok kurma kan?

Kata mereka .. ''don't feel hot...."

Proses penyamaan kaler kulit ngan msykt tempatan..:)


Nice panorama kan?

Rupanya ramai lg yg berkulit tebal jgk...:)

56 comments:

  1. pemandangannya cantik tp pasir pantainya tak cantik macam M'sia kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuh ..pasirnya agak kasar sikit..taklah nampak putih gitu..

      Delete
  2. Cantik pemandangannya tapi kalau aku kan Ummu tak sanggup berjalan di tepi pantai tengahari camtu.....tengo gambar memang nampak terik, boleh pitam tu...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheeh..mmg panas terik..depa berdua tuh jer main air..aku dok dlm keta takmo jln2 panas...

      Delete
  3. salam ummu, cantiknyer pantai fiji...bersih...pokok apa sbenarnye tu...bukan pokok kelapa kan? slot ummu ngan aidan kat pantai tak dok ko? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. slm ana, tk surelah nama aper pokok tuh...ummu dok kejap jer..takleh duduk ..susah nak duduk ngan bangun..:)

      Delete
  4. Nama pantai dia pun dah macam bunyi lawa-lawa hihi... memang cantiklah ummu.
    Adian mana kisah panas janji happy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..pantai kita lg lawa kakak...
      tak mo blk tuh budak kecik tuh...

      Delete
  5. pemandangan cantik.. pasirnya hmmmm.. beza dgn Cherating dan PD kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg beza kak..nie takdelah pantai exclusive sgt..tpt rehat2 pun takder...

      Delete
  6. macam nak memancing je rasanya...

    ReplyDelete
  7. Pokok kelapa ke tuuu. Aah. Mcm kurma. Heeee... teriknyaaa panas. Rasa bahang

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan pokok kelapa..akak tak tahu namernyerr...:)

      Delete
  8. hati yang gundah jadi tenteram menikmati keindahan alam anugerah Allah....hargailah ianya dengan sebaik mungkin,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuh kak..terima kasih krn mengingati..lama tak dengar ...:)

      Delete
    2. agak sibuk kebelakangan ni..hehe

      Delete
  9. hmm.. masih bersih dan asli.. lebih baik daripada pantai yang terlalu dikomersialkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. takder sgt pembangunan kat sini..malah tpt rehat pun takde..just pokok2 utk berteduh...

      Delete
  10. Assalam Ummu..
    memang cantik pantai Fiji..cuma pasir tak halus sgt kan.. kena lah pkai selipar klu nk jalan situ..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkumsalam atie..
      mmg tul..kalau tak pakai selipar..ee berasaplah kaki...:)

      Delete
  11. assalamualaikum ummu.. > i'm done clicking ur nuffnang too <
    cantek permandangan laut.. mmg nampak cam pokok kurma... mula2 gambar pertama tu ingatkan pokok kelapa... ehehehe.. lawaaaa sangat ... so ummi jangan risau sbb aidan ada kawan yg kulit tebal juga.. :D kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkumsalam nani..
      thanks...bukan pokok kelapa tp tak tahu pokok apa ..cam kurma sket...

      Delete
  12. Salam ummu.
    cantik betul pemandangannya, tengok gambar pon dah terasa nyaman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam eithusa..
      panas terik tuh sbb betul2 tengahari...:)

      Delete
  13. salam UA.....panas berdesing tapi Aidan relax jeeee. terer la!!!btw betulla pokok kelapa dia mcm pokok kurma. subhanALLAH!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ros..budak2 kan mmg tahan panas & sejuk..heheh
      bukan pokok kelapa tuh tp tak tahu pokok nama apa...::)

      Delete
  14. Assalamualaikum ummu pantai ni dekat dengan rumah ke? pokok apa yang kat tepi pantai tu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkumsalam azma,
      tak..pantai ni dkt ngan tpt pegi bercuti2 hari tu...tak surelah azma pokok tuh nama apaer..:)

      Delete
  15. cantik....pantai kat sana ye....pokok2 tu memang macam pokok kurma lah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kan..cam pokok kurma gitu..:)

      Delete
  16. UA kalau OKje dah duk bawak pokok kurma..... hehe tak menahan panasnya tu...boleh perit kulit kita jadinya....
    Tahan pulak si Aidan tu UA kena panas gitu? tak demam ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak2 okje depa tahu nak seronok jer..tak mo balik tuh..heheh..ahamdulillah takderlah plak demam2 ker...:)

      Delete
  17. eheheheh!!proses pnyamaan wrna kulit tu betul2 x menahan,ahahah!!lucu jgk Nor ni,ye:))) owh...k'imi just loveeeeee beachessssssss :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..mmg tau kak imi kaki beach kan...:)

      Delete
  18. panas pun redah aje la, kan? janji dapat menikmati keindahan pantai :)
    Aidan siap sun bathing lagi... mmg suka sgt la tu dapat main pasir kat pantai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikutkan takmo jln panas2 tp kan itu jerlah peluang yg ade utk bwk budak sorang tuh kepantai...
      budak2 kan pantai jumpa air ngan pasir..seronok..! :)

      Delete
  19. lip lip panas tu...bila dah seronok main...panas ke apa dah tak heran kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuh..budak2 mmg dah tak pikir dah psl panas2 nie..:)

      Delete
  20. nice photo ummuaidan! Aidan pun bukan main lagi mainnya. rajin abuaidan layan anak terunanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. thnks zam...abuaidan kenalah layan anak bujang sbb byk ms tak dpt luang bersama..:)

      Delete
  21. tgk gambar pun dah tahu pantai tu panas, pasir pantai negara kite lebih cantik dan halus kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg pantai nie taklah popular sgt..takder tpt rehat pun..sbb tuhlah tak cantik sgt..:)

      Delete
  22. Bestnya dapat bermain di tepi pantai. Ingat trip balik kali ni nak island hopping tapi tak sempat pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kan kalau dpt island hopping..

      Delete
  23. SubhanAllah...cantik pantai dia...dengan pokok2 palm tu lagi... Kalau tak silap saya, dekat Pekan, Pahang sini ada jugak pantai macam ni but agak kotor lah... haha... tau2 jelah org2 kita kat Malaysia ni macam mana kan ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa hahih taklah cantik sgt..yg pantai kat terengganu akak rs lagi cantik..pantai nie biasa jer ..taklah popular mana sgt..tpt teduhan pun takder...

      Delete
  24. amboi seronoknya bermain pasir ditepian pantai yang cantik tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..budak2 mmg suka bonda...:)

      Delete
  25. Awesome! Pokok kurma? 1st time tengok! hahaha...

    ReplyDelete
  26. cantik & bersih nampaknyer pantai dier

    ReplyDelete
    Replies
    1. pantai kita lagi cantik sebenarnya..:)

      Delete
  27. Salam Ummuaidan,

    Cantik pantainya walau pasir x sehalus mana. Seronok si hero dok dalam lubang pasir ya! Mak Aji x tahan lama kat panas, kejap2 tan, pastu tam (pitam mau!)

    ReplyDelete
  28. Indeed!! Very nice panorama. Cantik jugak pantai dia, nampak panas. UA tak berendam sama ker? Dont feel hot kan. hihihi

    ReplyDelete
  29. kalu petang2 dok tepi pantai best nyo kak! ore suko!

    ReplyDelete

Harap maaf sekiranya jejak anda tidak mendapat kunjungan balik yea,..mana2 komen yang berbentuk pertanyaan inshaallah akan cuba dijawab sebaiknya..kalau tak sempat tuh mintak maaf banyak2lah yer..:)

Nuffnang Ads